Treceți la conținutul principal

Documente oficiale de la primărie

Avem cu toții dreptul de a cunoște date referitor la activitatea primăriei.

Documentele primăriei, conform cerererii înregistrate in Noiembrie 2019, pot fi găsite în pagina cu calendarul. În caz că acestea lipsesc, anunțați secretara pe e-mail cioara@hincesti.md, sau la
0-269-47336.

Calendarul activităților îl găsiți aici.

Achiziții Publice, contracte atribuite

În primul rând, conform legii accesului la informație, puteți cere informație de la primărie, precum:
-deciziile consiliului
-procesele verbale ale adunărilor consiliului (fără datele cu caracter personal)
-bugetul, cu detalii
-etc.
Un model de cerere îl puteți găsi aici.

De asemenea, puteți propune puncte pe ordinea de zi a adunării consiliului, făcând o cerere oficială cu minim 6 zile lucrătoare înainte de ședința consiliului. Aveți dreptul de a asista la ședința consiliului, iar dacă doriți: puteți filma. Ședințele ordinare se anunță cu minim 5 zile înainte, extraordinare- cu minim 3.

Pe website-ul Regsitrul Actelor Locale puteți vedea o listă cu o parte din documente de la primărie, din 2018.

Aici puteți vedea documentele relevante cerute și obținute de la primărie de către Constantin Copaceanu.

Legi relevante:
LEGE Nr. 982 din 11.05.2000 (privind accesul la informație)

LEGE Nr. 436 din 28.12.2006 (privind administrația publică locală)

LEGE Nr. 397 din 16.10.2003 (privind finanțele publice locale)

ORDIN Nr. 117 din 29.12.2007 (referitor la Regulamentul cu privire la devizele de cheltuieli a instituțiilor publice şi repartizarea pe luni a bugetelor unităților administrativ-teritoriale)

LEGE Nr. 190 din  19.07.1994 cu privire la petiţionare

Codul Administrativ al R.M. 

Avocatul Poporului